Fem timmars solning

Idag har jag och Amanda legat på bryggan och stekt i fem timmar! Från tio i morse till tre på eftermiddagen. Hur skönt som helst, dock är jag ganska bränd i nu.. I alla fall i ansiktet!
Blev inget dopp idag, det var "bara" 20 grader i vattnet.. ;)

När vi solat klart och molnen börjat samla sig på himmlen gick vi upp och åt lunch (kötbullar och mackaroner, fjärde dagen i rad..) och sedan ut i stallet.
Jag gick en promenad med Kilian i cirka 20 minuter och sedan smörjde jag alla grejer och sedan kollade jag lite när Amanda red Dolores. Hon var jättefin, har aldrig sett henne ridas riktigt förut!

Ludde hade tydligen ringt mamma idag och öst beröm över mig och Kilian och bla sagt att jag hade varit berädd att jobba på min lediga dag (idag), men att det hade löst sig ändå. Tur att hon tyckte så och inte så som jag trodde.. ;)

I kväll ska vi se klart Titanic och sedan blir det tidigt i säng eftersom vi har stallet i morgon bitti!

Just det, jag fick tillbaka mitt protokoll idag! Fick nästan 64 % och det är jag nöjd med med tanke på framridningen och hur spänd han var.. Hade mest 6or och 7or, två 5or, en 4 och en 8 (på vänster galoppvolt). Roger skrev att det var en jättefin ponny som behöbde lite mer rutin och att han var lite spänd, vilket stämmer ganska bra!=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0