Fullt ös !!

Äntligen funkar internet, har startat om datorn tre gånger och internet två och nu äntligen funkar det!!!

Shit vilken dag allstå, är gaaalet trött just nu, men älskar det =) Har varit fullt upp hela dagen och massor av saker att göra, det är då jag trivs som bäst! Dock skulle jag inte vija att det alltid var så, men några gånger i veckan.. !

Alla som skulle vara med på kursen började anlända vid nio-tiden och Amanda fick visa dem rätt medan jag höll på i stallen. Vid tio hade de samling och då longerade Amanda Vera medan jag pysslade i stallet.
Sedan har vi tagit in och ut hästar, hjälpt de som ska rida, gått ut med hundar, lagat mat, skrittat ut på Lasse & Calven, praat med folk osv. Så himla kul att alla är så trevliga, stämningen är ständigt på topp och alla är såå hjälpsamma!

Har tyvärr inte hunnit sett en enda lektion idag.. Kanske hinner med i morgon! Då ska jag och Amanda få vara med på en föreläsning som ska vara för lägereleverna och på fredag ska jag få vara med på programridning för Roger Olsson (troa han hette så), han som dömde i Timrå på deras tredagars! Ska nog rida LA:1, känns som att Kilian inte kommer orka mer i nuläget..

Idag fick han gå på en liten promenad. Jätemysigt och jag var inte alls så trött som jag trodde (kände inte av det förrän jag kom in). Vi gick förbi några får och det var nog första gången i hela Kilians liv som han såg såna. Han tyckte de var jättespännande och konstiga!

När Amanda och jag lagade middag till kurseleverna (kokade potatis och värmde upp en gryta) blev ju sjukt godissugna (alla hade godis..) och fick lite godis av de som var med på kursen. Dock blev det bara värre av det och nu är det värre än någonsin.. Ska lägga mig coh läsa nu coch försöka tänka på annat. Här kommer lite söta bilder på Kilian sen idag!

SÖÖÖÖÖÖÖT <3


Sjövillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0