Lunchpaus

Har precis ätit lunch (eller ja, det lilla vi hade kvar i kylskåpet/skafferiet..) och sitter nu och vilar. Är inte speciellt trött i huvudet, men kroppen värker och är tung som aldrig förr. Förstår inte varför faktiskt.. Det är lixom inte ens sol eller speciellt varmt (om man jämför med de andra dagarna)..

Jag har inte ridit Kilian än, det hade jag tänkt göra efter lunch. Vi ska jogga lite på utebanan och flytta mycket för att få loss honom i sidorna. I morgon blir det lektion! :)
 
Förkylningen är bättre, även om jag är lite hesare idag än de andra dagarna. Dock börjar jag fundera på hur mycket snor en människa kan producera.. Känns som att det enda jag gör är att snyta mig?!

Nä, nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar medan Amanda sover. Jag har smittat stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0