Dålig uppdatering..

Nu var det längesen jag uppdaterade och det har hänt en del sen sist.. Har varit på återbesök med Kilian och han har blivit friskförklarad så han är nu under igångsättning. Tyvärr har jag dragit på mig två förkylningar (halsont, feber mm) de två senaste veckorna och har inte kunnat eller orkat rida. Så hästarna har mest fått tagit det lugnt medan jag kurerat mig..

Har även varit i Stockholm två gånger (det var då jag blev sjuk..). En gång med Sanna för att se Britney Spears och en inpulsresa med Madde, Mimmi och Mimmi för att bla gå på Allsång på Skansen (Madde och jag kom med i bild!!!).

Stadsfesten här i Härnösand har också varit och det var roligt, som alltid, men inget om man jämför med Skansen som vi var på några dagar senare.. ;)

Till helgen kommer Sonny upp och då ska jag ha en ponny vardera dag, tror inte att jag eller ponnyerna orkar två..
Sedan, på måndagen, och här kommer den stora nyheten! Jag ska åka ner till Ludde Crafoord i två och en halv vecka för att jobba. Ska ta med mig Kilian! Ludde har även frågat om jag vill jobba hela året, men jag går ju i skola så.. ;) Dock är det alltid kul att bli tillfrågad!

Ikväll ska jag nog ut med mina kompisar, men först ska familjen ut med farmor som är här på besök (från Borås).

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud va kul för dig =D

2009-07-31 @ 16:17:25
URL: http://myentirelife.blogg.se/
Postat av: Issa

Hej Elin!

Vi ses i stockholm då :) jag kommer 16e :)

Kram Issa!

2009-08-02 @ 23:02:54
URL: http://isabelleserrander.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0