Hallt pålle

Idag åkte vi förbi Huddik påvägen hem och där fick Kilian en riktig undersökning som gjorde att de kunde se att det var som vi trodde, lite, lite på vänster framknä.
Han fick lite sprutor och sedan ick vi åka hem med order om boxvila två dagar och sedan liten hage i två veckor. Känns jävligt surt nu när han är så fin, men bättre att upptäcka det i tid..

Veterinären tyckte att han var en jättefin häst med luftigt steg och man fick  lite känsla av att de undrade vad vi gjorde där eftersom Kilian visade så pass lite hälta, men men.. ;)

Bonfighter fick vara med och löshoppa igår tillsammans med bla Ias ettåriga hingst Berocco (e Quaterback), samma häst som var typ nyfödd och det var massa strul med när vi var nere förra året. Var kul att se honom, riktigt fin är han!
Bonfighter var som vanligt superduktig och verkade ha gjort det förr!

Nu ska jag fortsätta se på tv och tröstäta rabarberpaj, puss

Den här bilden har jag fått låna av ELIN NYLANDER, HÄSTFOTOGRAF (klicka på namnet för att komma till hennes hemsida), jag har fått hennes tillåtelse att använda bilden.
Kilian och jag i Malung =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ursch vad tråkigt, men som sagt tur att upptäcka det i tid =) Ja det ska bli riktigt roligt. Om vi trivs och allt känns bra vill dom att vi ska stanna och jobba minst ett år. Det får vi se, när vi var där nu fick vi rida två av hästarna som hon har till salu =)

2009-07-09 @ 21:44:42
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: Annie

Dig har man sett på tävlingar allt! :) Fin ponny du har!

2009-07-12 @ 15:57:30
URL: http://anniiejakobsson.blogg.se/
Postat av: ina

tråkigt såhär mitt i säsongen då:/ hoppas det blir bra fort!:)

2009-07-21 @ 20:57:09
URL: http://iinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0